יום ראשון, 2 בפברואר 2014

טובות השתיים מן האחת- טכניקת ההבלטה

שלום,
זוהי הפרשנות השניה שלי לאתגר ההבלטה של בלוג האתגרים SCRAPPY HANDS.

























כרטיס אחד ובו שתי טכניקות שונות של הבלטה.




























את הדמות החתמתי בדיו דביק, אבקה שחורה ואקדח חום שסיים את תהליך ההבלטה שלה.
עכשיו, כשקווי המתאר משמשים כתוחמים, יכולתי לצבוע אותה בצבעי מים, ללא חשש שהצבע יזלוג או יתפשט על הנייר ללא בקרה...
את כרטיס הברכה עצמו, הבלטתי בעזרת הקטלבאג, בטכניקת ההבלטה היבשה.
הדמות הצבועה קיבלה טיפול ביישון שוליים, ניקוב פינות והוספת פספרטו כפול ומשולש, בהתאמת צבעים,
תוך יצירת עניין על ידי ניקובי פרחים והוספת סרטים צבעוניים.
הנה כמה תקריבים.





























וזום על הפספרטו המעוטר....




























כך הכרטיס נראה כשהוא פתוח




























וכך נראה הדף הפנימי שלו. (כרגיל, המוטיב שבחוץ יעטר את הדף הפנימי שבאיגרות הברכה שלי).



























אני מטנצלת על הכתמים שנראים ע"פ הכרטיס, זה ליכלוך על עדשת המצלמה, שהתגלה מאוחר מידי.
ולסיכום קולאז' של הכרטיס שלי.
























אשמח לתגובות בבלוג
להתראות ברשומה הבאה.
נעמה
"איגרת שאומרת"

16 תגובות:

  1. כרטיס מקסים.. עם המון טכניקה! שבוע מצויין, חודש מצויין..

    השבמחק
  2. יפה מאד
    אוהבת את המאטינג הכפול, עם הפאנץ' שגורם לדף שמתחת להציץ....
    הדמות המוחתמת מתוקה - אוהבת את הג'ינג'יות שלה :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. שיר, תודה על המחמאות, אני שוברת את הראש בנושא הבא...

      מחק
  3. כרטיס מתוק וביצוע מושלם!!
    יום אחד גם אני מקווה להצטייד בחומרים הללו לשם הטכניקות הנהדרות האלה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אורית, תודה רבה על המחמאות! אני בטוחה שהיום בו יבוא!!

      מחק
  4. כרטיס מתוק וטכניקה מעניינת

    השבמחק
  5. נעמונת הכרטיס ברכה מקסים אהבתי מאד
    את הטכניקה

    השבמחק
  6. נעמה הכרטיס מקסים
    אוהבת את ההבלטה כפולה שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. זה קורה, כשלא יודעים מה להחליט...באיזו טכניקה לעבוד?
      מה פתאום - נראה לך?

      מחק
  7. כל פרט כל כך מושקע והתוצאה הסופית מושלמת וממש את. מקסים.

    השבמחק

תגובות