יום שישי, 5 באוגוסט 2016

החלפת קופסת גפרורים - יצא אש !!!

חבורת נשים יוצרות מאתגרת עצמה לדעת...
הפעם הוכרז על אתגר- החלפת יצירה, שעשוייה מקופסת\אות גפרורים,
הוקצב זמן לסיום הפרוייקט והוגרל בסודיות רבה, סבב ההחלפות.
כל אחת יודעת למי היא מכינה, 'אפאחת' לא יודעת מי מי היא מקבלת את ההחלפה.
אני הכנתי את שלי ללימור, וראיתי שאהבה אותה מאוד.
אז ככה זה התחיל:
רוקנתי קופסאות גפרורים רבות, ריססתי אותן ואת מסגרת העץ בצבע לבן.



אחר כך הגיע שלב הגזירה ועטיפת הקופסאות בניירות מעוצבים מבית נתנאלה
תוך שימוש בשני חלקי הקופסה, הכריכה והמגירה...
יצרתי קומפוזיציה בתלת מיימד וחלוקה צבעונית מגוונת בתוך מסגרת פשוטה.





,

עכשיו התחיל כל הפאן האמיתי....
לבנות תפאורה מנייטורית לקומפוזיציה שיצרתי.
הנה התוצר הסופי:



















ועוד כמה תמונות זום:



















את ההחלפה נהוג למסור בצירוף, איגרת ברכה מותאמת...
הנה היא:

הוסף כיתוב















וכךהן נראות אחת ליד השנייה.


















וכך מסרתי אותה ללימור.
אכן, אני חושבת שיש כאן אהבה ממבט ראשון.

























ההחלפה שאני קבלתי, מתמי,
גרמה לי לעונג אמיתי,
ואני מלטפת אותה ומאושרת על הגג!!!















אני אוהבת אתגרי יצירה והחלפות שנמסרות באהבה לחברות.
ומה איתכן?
אוהבות גם ? אשמח לתגובות.
להתראות בפוסט הבא
נעמה
"איגרת שאומרת"

2 תגובות:

תגובות