יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

פרפרים מכל מיני צבעים ומרקמים...

שלום,
מפתיע כמה מהר חולפים להם השבועות, והנה הגיע שבוע חדש עם אתגר חדש
והפעם, יש ליצור משהו עם טקסטורות...



















בחרתי להעלות מתנה, שהכנתי לפני שנתיים, ללימור, חברה,
במסגרת חגיגת יומולדת שלה בקבוצת נשים יוצרות שאני חברה בה. (נישה צפונית יוצרת).
בקבוצה, כל אחת עיצבה לה, דף בודד "דף שמן", שנקרא כך על שום שהוא איננו דף דק.
הדף עבה ותבליטי דו צדדי. המידות מוכתבות מראש, וכך ביחד מתאספים הדפים השמנים ויוצרים
אלבום שמן ומרתק.
אז הנה הדף שלי:





בחרתי במוטיב הפרפרים, גם בגלל שאני אוהבת פרפרים אבל בעיקר,
היות שרכשתי מנקב חדש...ורציתי לחנוך אותו... מה סיבה לא טובה?
את הפרפרים ניקבתי משאריות של ניירות שהכנתי בעצמי בעזרת חותמות שלי.

הנה כמה תמונות תקריב.



































והנה הצצה לצד השני של הדף השמן:























באתר SCRAPPY HANDS, תוכלו לבקר ולראות רעיונות מעוצבים אחרים בנושא מרקמים.
תודה שבקרתן,
אשמח לקרוא תגובות כאן ברשומה.
להתראות בשבוע הבא,
נעמה
איגרת שאומרת.

5 תגובות:

  1. מקסים ...מיד מתנגן בי השיר פרפרים בכל מיני צבעים...(ומרקמים )

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אורית.
      גם אני זימזמתי לי בלב את השיר והשורות האילו...

      מחק
  2. איזה יופי!
    דף צבעוני ושמח
    מלא בטקסטורות ומרקמים

    השבמחק
  3. את עושה לכולם בית ספר! איך לא חבתי לבד על זה, שהמבנה של כרטיס עם אלמנט חוזר על עצמו הוא הדרך הכי טובה והכי תמציתית להראות מגוון טקסטורות? ושלך כל כך יפה והרמונית. מקסים!

    השבמחק

תגובות