יום ראשון, 9 במרץ 2014

בלון של 1000 תודות !!!

שלום רב, 
גם רשומה זאת מתפרסמת לה אוטומטית, בשעה שאני מבלה לי בחו"ל.
אמש עזבתי את וונקובר אהובתי, שם שהינו בעבר, שנתיים כמשפחה, במסגרת שנות שבתון של בעלי.
אבל הכי קשה היה להפרד, לתקופה ארוכה נוספת מהבכור שלנו.
מזל שאנו חיים בתקופת הסקייפ, וויבר ווואצ אפ !!!
עתה אנו בדרך לסן דייגו, ארה"ב. אני מלווה את הבעל, להשתלמות קצרה שלו, ומתכננת להשתלם בעסקי הסקראפ שבאיזור... כן כן, אפשר לקנא בי...
אז שלא במקרה, במסגרת , הייותי אחת מצוות הD.T. של בלוג האתגרים SCRAPPY HANDS
הכינותי מראש את הפרשנות שלי לאתגר # 8 .























זרמתי עם בועת הדיבור לאיגרת ברכה.

































את הכריכה הבלטתי בעזרת הקאטלבאג ויצרתי מרקם מעניין שהזכיר לי בועיות דיבור/אוויר וכל מה שביניהם...
החתמתי את הילדונת המלהגת בנייד שלה, בדיו ואבקת הבלטה.
צבעתי אותה ופינצ'צ'תי אותה בפאנץ' ריבוע מסולסל.
גם בועת הדיבור עברה תהליך זהה ונגזרה מתוך הרקע שלה.

































את בלון הדיבור והילדה הדבקתי בהבלטה על גבי מלבן לבן.
הוספתי מתחת סרט אדום מעוטר בעיגולים (איך לא?)
ועל מנת להשלים את הכל, הוספתי עניבת פרפר אדומה לקישוט.

































כרגיל בדף הפנימי המיועד הברכה, הוספתי עיטור שמתקשר לנושא הברכה.
הפעם הלכתי על ניקוב של תווים.
וכך נראה הקולג' של הכרטיס הזה:




















אשמח לקרוא את תגובותכם, כאן בבלוג,  
גם מסן דייגו הרחוקה
להתראות בפוסט הבא
נעמה,
"איגרת שאומרת"

4 תגובות:

  1. רעיונות יצירתיים וכרטיס מקסים
    טוב אני בהחלט מקנאה ב"ההשתלמות הסקראפית" שלך אי שם בארה"ב
    סתאםםםםםםםם.....תבלי ותהני!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה,
      אכן היה כייף, להסתובב בחנויית היצירה ולעופף בין מבצעים מעולים,
      שנעו בין 25-40-50-60%. הנאה צרופה...
      ואם נדבר כמו אוי יוי יוי יוי יוי יוי... כמה מגביל ודרקוני הוא חוק המזוודה אחת במשקל 23 ק"ג כשבתוכה מלא בגדי שלג...

      מחק
  2. איזה כייף לך!! תהני!
    כרטיס יפייפה!!

    השבמחק

תגובות