יום שני, 8 ביולי 2013

לקראת החגים, שיתופי פעולה מוצלחים.


ועוד שיתופי פעולה מוצלחים.

הצלמת המוכשרת ליאת גוטיארז, מתחדשת ומתעדכנת כל העת.

הפעם התחדשה באוהל לצילומי מוצרים!

ואני נהניתי ממנו וכישוריה של ליאת .

דווקא עכשיו, לפני החגים הקרבים,

אני מעלה תמונות של מוצרים ומתנות שלי,

שהן יחידות ומיוחדות וכולן עשויות בעבודת יד.

ניתן לצפות בתוכן זה גם בבלוג הישן שלי בתפוז.





בתמונה רבעיית תמונות קנבס 15X15 ס"מ, ניתן לתלות אותן על עמוד/קורה או כמקבץ כמו בתמונה. (במגוון צבעים רחב)



שלישיית קנבס מטופל ופרפרים בגודל 10X15 ס"מ








לוח מחיק אלגנטי, 25X35 ס"מ (במגוון דגמים).













לאנשים החפצים במתנות ייחודיות, תוצרת הארץ,

מעשי ידי אמנית משגבית, זכרו להתקשר אלי,

כ"כ אשמח לקרוא את תגובותיכם בפוסט זה.

בתודה:

נעמה מנור

איגרת שאומרת

0523-243293



4 תגובות:

  1. אהבתי הכל אבל הכי את הקנבסים עם הפרפרים והלוחות המחיקים.. עדינות בהתגלמותה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לימור.
      את התגובה הראשונה שלי בבלוג החדש -וזה ממש מרגש!!!
      מקווה, שהעוקבים שלי מתפוז, ירשמו לבלוג החדש. כך שלא אאבד אותם.

      מחק
  2. נעמונת, תתחדשי על הבלוג והוא נראה מבטיח :-) יש לי עצה בשבילך מבחינת עיצוב בלוג... כדי שהתמונות לא "יברחו", באפשרות העיצוב אפשר לקבוע את רוחב העמודה האמצעית של הכתיבה כדאי שתשחקי עם הסקאלה ותגיעי לנקודה שבה התמונה לא תצא מהשוליים...
    מעבר לכך, הקנווסים מקסימים והלוחות פשוט משגעים!!
    המון הצלחה יקירתי :-)
    אורית (פימון)

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אורית,
      אין לי מושג איך עושים מה שאת אומרת.... זה הגיוני לי אבל כיצד? נראה לי שבמפגש הבא אביא את המחשב הנייד ואנסה ללמוד כמה חוכמות חיים מבעלות הבלוג בבלוגר...
      תודות על המחמאות, נעמה (:

      מחק

תגובות