‏הצגת רשומות עם תוויות הלהקה הייצוגית משגב. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות הלהקה הייצוגית משגב. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 23 במרץ 2014

יש לי חולשה לרקדנים

שבוע חדש, אתגר חדש מבית SCRAPPY HANDS.
והפעם  אתגר העוסק במילים מתוך שירים.




















שבוע בדיוק אחרי שחזרתי מהתרגשות גדולה בחו"ל ,  הגיע סוף שבוע מרגש של המופע השנתי של להקות המחול במשגב

אמש, חזרתי ממופע משגע קצבי וצבעוני של מעל 300 רקדנים המצוותים בלהקות שונות.החל מכתה ד' עד עד לקשישים שבמשגב בני ה-35-60... הצעיר שלי רוקד בייצוגית משגב, איזה טירוף חושים!!!!  היות ואין לי עדיין תמונות מהמופע של אמש, עיצבתי דף ברוח המופע,
רק ששילבתי בו תמונות של יונתן, הבן האמצעי שלי,
ממופע כזה- אך מלפני 5 שנים עת רקד הוא, בייצוגית משגב.
המילים שבחרתי לדף, איך לא?לקוחות משיר ששרה ריקי גל, "...יש לי חולשה לרקדנים..." (ואני בכלל לא משוחדת!)
מילים: יענקל'ה רוטבליט, לחן: צוף פילוסוף.





זה העמוד (30*30) שבחרתי לעצב
בתמונה  שבמרכז מופיעה שני  דגן המדהימה 
שעכשיו, (5 שניםאחרי) היא בניו יורק לומדת ריקוד ב: American Musical and Dramatic Academy‎‏
בקידמת העמוד בימין, זהו יונתן, כשהיה אז בן 18. ועתה הוא חייל משוחרר.
קרדיט חשוב: התמונות צולמו בזמנו על ידי אורי נבו המוכשר.
והנה כמה תקריבים:










ולסיכום: קולאג' אחד של התמונות,





השתמשתי לעיצוב בקרדסטוק חלק טורקיז, וניירות חלקים במרקמים שונים.
להם הוספתי עניין וצבע בעזרת מריחת צבעים וחותמות.
הסלסולים הלבנים הינם ראבונים ובצדדים שני פסי תחרה ענתיקה שירשתי מתופרת,
סבתא של חברה שחדלה לתפור...
תודה שבקרתם,
אשמח לתגובות כאן בבלוג,
להתראות נעמה

תגובות