‏הצגת רשומות עם תוויות אתגר 8. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות אתגר 8. הצג את כל הרשומות

יום ראשון, 16 במרץ 2014

בועת דיבור

שלום רב,
רשומה חדשה העוסקת בפרשנות שניה שלי,
לאתגר # 8  - בלון דיבור. של בלוג האתגרים SCRAPPY HANDS





















גם הפעם בחרתי באיגרת ברכה, הפעם בסיגנון ווינטאג'.































בעזרת תבנית הבלטה ומכשיר הקאלטבאג, יצרתי כריכה מעניינת .































על גבי מלבן בצבע שמנת (אשר נחתך אף הוא בקאטלבאג), החתמתי בדיו בצבע, חום ספייה 
את החותמת של שלוש נשים לבושות בסגנון שנות השלושים של המאה הקודמת.


\


בבועת הדיבור, הוספתי כיתוב באנגלית (לחברות שלי) 
והשלמתי את העיצוב, על ידי הוספת סרט ורוד עם כפתור נחושת תואם סיגנון.
וסרט וושי טייפ עם לבבות אדומים בריקמת צלבים בקצה התחתון של הכרטיס.






את הדף הפנימי המסורתי תפרתי בסרט מתאים ועיטרתי אותו בניקוב תואם.
ניתן לראות זאת בקולאז':



























אשמח לקרוא תגובותיכם כאן בבלוג,
תודה
נעמה
"איגרת שאומרת"

יום ראשון, 9 במרץ 2014

בלון של 1000 תודות !!!

שלום רב, 
גם רשומה זאת מתפרסמת לה אוטומטית, בשעה שאני מבלה לי בחו"ל.
אמש עזבתי את וונקובר אהובתי, שם שהינו בעבר, שנתיים כמשפחה, במסגרת שנות שבתון של בעלי.
אבל הכי קשה היה להפרד, לתקופה ארוכה נוספת מהבכור שלנו.
מזל שאנו חיים בתקופת הסקייפ, וויבר ווואצ אפ !!!
עתה אנו בדרך לסן דייגו, ארה"ב. אני מלווה את הבעל, להשתלמות קצרה שלו, ומתכננת להשתלם בעסקי הסקראפ שבאיזור... כן כן, אפשר לקנא בי...
אז שלא במקרה, במסגרת , הייותי אחת מצוות הD.T. של בלוג האתגרים SCRAPPY HANDS
הכינותי מראש את הפרשנות שלי לאתגר # 8 .























זרמתי עם בועת הדיבור לאיגרת ברכה.

































את הכריכה הבלטתי בעזרת הקאטלבאג ויצרתי מרקם מעניין שהזכיר לי בועיות דיבור/אוויר וכל מה שביניהם...
החתמתי את הילדונת המלהגת בנייד שלה, בדיו ואבקת הבלטה.
צבעתי אותה ופינצ'צ'תי אותה בפאנץ' ריבוע מסולסל.
גם בועת הדיבור עברה תהליך זהה ונגזרה מתוך הרקע שלה.

































את בלון הדיבור והילדה הדבקתי בהבלטה על גבי מלבן לבן.
הוספתי מתחת סרט אדום מעוטר בעיגולים (איך לא?)
ועל מנת להשלים את הכל, הוספתי עניבת פרפר אדומה לקישוט.

































כרגיל בדף הפנימי המיועד הברכה, הוספתי עיטור שמתקשר לנושא הברכה.
הפעם הלכתי על ניקוב של תווים.
וכך נראה הקולג' של הכרטיס הזה:




















אשמח לקרוא את תגובותכם, כאן בבלוג,  
גם מסן דייגו הרחוקה
להתראות בפוסט הבא
נעמה,
"איגרת שאומרת"

תגובות