יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

סתיו בחלונות ובאפי...

אני מצהירה כאן,
שזהו, סוף שבוע גשום, בדיוק כמו שאני אוהבת!!!
לפנינו אתגר 25, אתגר חדש מבית אתר האתגרים SCRAPPY HANDS
והפעם, התבקשנו ליצור דבר מה עם צבעי הסתיו.




















יצרתי איגרת ברכה, עם טוויסט קטן בכותרת.
מי יכולה למצוא את ההבדל?
ומהו המקור?







































השתמשתי ב -2 סטים של חותמות עלים מבית HERO ARTS (עלים קטנים וגדולים)
החתמתי אותן על פני הכריכה החיצונית.
וביניהן הדבקתי סרט מקסים, ששמרתי שנים לרגע מיוחד והולם כזה...








































את התג שבחזית, החתמתי בחותמת נוספת של קוצים המאפיינים את סוף הקיץ,


















הנה כמה תמונות זום:









































ולסיום קולאז' אבל הפעם שכחתי לצלם את הדף הפנימי של האיגרת, חבל.




מעניין מה תיצרו אתן בעיקבות האתגר.
ואגב, תודה שקפצתן לבקר,
להתראות
נעמה
"איגרת שאומרת".

12 תגובות:

  1. מקסים.כל כך אוהבת את צבעי הסתיו.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודות אורית, אה לקבל ממך מחמאה,
      אני מתפעלת ללא הפוגה מהמטמורפוזה שלך!
      ועוקבת בהתמדה אחרי יצירותיך, לפעמים קשה להאמין שאת יוצרת איגרות רק כתחביב.נראות מקצועניות לגמרי!!

      מחק
  2. מקסימה איגרת הסתיו שלך!
    מוטיב העלים נפלא והצבעוניות כל כך יפה
    שיהיה סתיו נעים, בריא ושמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. ציקוש, חן חן, יש לי חולשה לחותמות גומי בכלל וחותמות של עלים בפרט. שמחתי על ההזדמנות, לעורר אותן לחיים.

      מחק
  3. אהבתי את השימוש בתג והחיבור שלו לאיגרת, הנושא של האף הצחיק אותי, מה קרה ללב?

    השבמחק
  4. מקסים!
    כל כרטיס שלך מיוחד במינו

    השבמחק
  5. נעמונת,
    איזה כיף, אני יכולה להגיב!!!
    אז ככה, כרטיס מהמם!!
    צבעים נהדרים שבהחלט מעבירים את האווירה הסתווית.

    השבמחק
    תשובות
    1. אורית תודה רבה,
      הקרדיט על שידרוג ביכולת המשוב, כולה על תמי.
      ועל כך אני מודה לה מאוד!!!

      מחק
  6. ווה ווה ווי ווה! איזה כרטיס לתפארת! ואיזו השקעה! אבל הכי אהבתי את ה"הימנון לאלרגיה"... ישר חשבתי שזה מתאים למי שיש לו אלרגיות סתיו, והתברר שהכנת אותו לעצמך ;)
    חוץ מזה, נדמה לי - או שיש שיפור במערכת התגובות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן מאז הלילה הלבן שלנו מול הגדרות הבלוגר,
      כנראה, שיש לאנשים או יותר נכון לנשים אפשרויות להגיב בפוסטים שלי.
      1001 תודות לך על כך.
      את מהבודדות שהבינו את ההקשר בין האף שלי והסתיו,
      אבל איגרת אביבית, תהיה הרבה יותר נחרצת, שם המצב קשה, הרבה יותר קשה!

      מחק

תגובות