זהירות EBAY
בחודש פברואר רכש רמי בעלי, דרך EBAY, סוללות "מקוריות" ($48 ) למחשב האישי שלי.
כעבור יותר משבוע, התברר שהן טרם נשלחו. פנינו ל-EBAY וקיבלנו קישור אל המוכר. לשאלתנו, המוכר הזהיר, שיהיה עיכוב בגלל ראש השנה הסיני.
חלף זמן רב, והמוצר לא התקבל. כשפנינו שוב ל- EBAY הודיע שירות הלקוחות, שמכיוון וחלפו 45 יום, אין לנו זכות להגנה ולמעשה הפסדנו את הכסף. הם גם הציעו לנו לפנות לגופים בינלאומיים לטיפול בהונאות ברשת ומצד שני, ה"מוכר" ממשיך להופיע אצלם באתר ואנחנו מניחים שהוא מפיל קורבנות נוספים.
מזה חודש אנחנו מנסים לקבל מ-EBAY מענה לטענה שפנינו אחרי תשעה ימים ולא 45 יום וכבר למעלה מחודש, הם אינם משיבים לטענה. בפועל, אין אפשרות לדבר עם נציג או לכתוב email ישירות וכל הטפסים הסטנדרטים שלהם נדחים בטענה שהמוצר כבר לא תקף או נענים במייל אוטומטי עם כתובת no.replay
אז לכל המאושרים שמצליח להם, קחו בחשבון שבפעם הבאה אתם עלולים להפסיד את כספכם
ואם למישהו יש ניסיון מעשי (כמו: תביעות קטנות נגדEBAY-ISRAEL ) נשמח לשמוע.
תודה רמי ונעמה
igeret.omeret@gmail.com
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה